Translate

19 jul 2013

Beauty trends zomer 2013 #makeup

Ik wil zo nu en dan een reeks 'Beauty trends zomer 2013' maken met verschillende onderwerpen zoals make-up, haar, nagels en kleding. 

Vandaag de make up trends van de zomer in 2013! Met volgende week als onderwerp 'haar'.




Knalroze lippen
De knalroze lippen zijn helemaal hot op dit moment. Het is gezien op de catwalk bij Giles.
Je krijgt knalroze lippen door je lippen met concealer te bedekken. Daarna je lippen inkleuren met een knalroze lippotlood i.p.v. een lipstick. Lippotlood heeft een betere pigmentatie en blijft langer zitten.



Blauw oogpotlood & oogschaduw 
Deze zomer mag je lekker veel kleur gebruiken, zoals blauw oogpotlood. Het is gezien bij Monschino Cheap & Chic.




Witte eyeliner
Witte eyeliner is helemaal 'in' als lijntje onder de ogen. Op je onderste wimperrand dus, maar ook op je waterlijn. Gezien bij unconditional.


Neon ombre lips
Het ombre effect op de lippen is terug! Maar deze keer met neonkleuren zoals roze met oranje. Gezien bij Holly fulton. 



Zo dit was het dan! Als je ergens een tutorial van wilt zien (bijv. van de lippen) zet dat dan in een comment. 

xx


9 opmerkingen:

  1. Hee kiki!
    ik ontdekte je blog net via beautygloss.
    wat een leuk artikel.
    ik zou van allemaal wel een filmpje willen zien hihihi
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewell x Misschien ga ik er twee complete looks van maken.

      Verwijderen
  2. Wat leuk, zo'n overzicht! Ik ben benieuwd naar je looks :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke trends! De roze lippen vind ik het leukst! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow die neon ombre lips! :D
    er loopt momenteel een giveaway op mijn blog, neem je een kijkje? :)
    xo
    Amélie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een aparte trend. Die neon ombre lips zijn wel heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk artikel! Veel aparte trends.

    BeantwoordenVerwijderen