Translate

21 jul 2013

Shoplog: H&M, C&A, V&D en de Claires

Hallo,
vandaag een shoplog van de winkels H&M, C&A,V&D en de Claires. Ik heb schoenen, kleding, een ketting en een tas geshopt. Ik wilde het heel graag in een filmpje doen, maar aangezien ik niet kan filmen met mijn camera (omdat de sd-kaart te klein is voor het sd-poort in mijn en andere computers) maak ik gewoon een fotoartikel. Benieuwd naar mijn aankopen??




V&D
Bij de V&D had ik een beetje rondgekeken bij de schoenen, omdat ik nieuwe voor de zomer nodig had. Ik heb daar niks kunnen vinden, maar toen ik een andere kant opkeek, zag ik mijn droomtas! Want ik wilde al heel lang zo'n tas met bruin leer en dan blauw en witte strepen erop. En die zag ik!


Dit is hem dan. Hij is van het merk New Look en was bij de V&D in de uitverkoop voor €9,00 i.p.v. €18,00! Ik ben er ontzettend blij mee, want hij is heel groot en ruim. Hij is ongeveer zo groot als twee rechtopstaande A4'tjes. In de binnenkant zit nog een ritsvakje en een vakje voor je mobiel. Aan de tas zit een schouderband die je ervan af kan halen. Ik ga hem voor school gebruiken en haal de schouderband er dan af. 

C&A
Bij de C&A kom ik nooit, maar nu gingen we even kijken voor schoenen. We waren namelijk alle schoenenwinkels al in geweest, maar nergens hebben we iets leuks kunnen vinden. Totdat we de C&A in gingen. Ik wilde eigenlijk sandaaltjes (je weet wel, met zo'n bloem bijvoorbeeld) en die hadden ze ook bij de C&A maar die waren te klein óf te groot. Maar ze hadden ook espadrilles.


Dit zijn ze, blauw/wit gestreepte espadrilles met een neon gele rand. Ze hadden ze ook in het rood. Maar aangezien ik al rode ballerina's met witte stipjes had, koos ik voor deze. Ze zitten heel fijn! En zijn van het merk C&A clockhouse. Ze waren €15,00 en dan had je volgens mij ook nog 50% korting. Dus €7,50!

H&M
Dit is mijn favoriete kledingwinkel! Altijd haal ik hier heel veel kleding. Ik zal alles even laten zien.


Allereerst een 'baseball' shirt. Hij is grijs met witte strepen op de mouwen en een nummer op de voorkant. Hij heeft een V-hals. Hij zit heel lekker. En hij kost ongeveer €20,00. (ik weet het niet precies meer)


Dan dit t-shirt met 'Vibes' erop. Hij heeft net als het vorige t-shirt half lange mouwen. Dit t-shirt was ook ongeveer €15,00/€20,00. 




Dan dit super leuke jack! Ik was er helemaal verliefd op... Het is een legergroen oversized jack, met een detail op de mouw. Deze was €35,-


Dit is een geribbeld hempje in een oranje kleur. Niet de 'echte' oranje kleur, maar die kleur waar je er bruiner uit door ziet. Dit hempje was iets van €6,-


Dan dit mouwloze blousje. Hij is lichtblauw en je kan hem ook dicht dragen. Ik weet niet precies hoeveel die kostte. Maar ook rond de €15,-


De Claires
Bij de Claires ging ik langs voor een infinity kettinkje. Ik wilde die namelijk al best lang!


Een zilveren infinity-bedel met diamantjes erop. Hij kostte maar €4,95.

En dit waren al mijn aankopen! Ik hoop dat jullie deze shoplog leuk vonden!
xx















1 opmerking: