Translate

20 jul 2013

Tag: Get to know better tag

Deze tag kwam ik al een hele tijd geleden tegen op de blog van Jaimi. Ik vond het leuk om hem te doen, zodat jullie mij beter leren kennen. 

Laten we beginnen!




Geboortejaar: 1999
Hoe lang ben je? Ik ben 1,60, best klein. Mijn leeftijdsgenoten zijn meestal veel groter.
Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd? Normaal op een schooldag wil ik zo snel mogelijk mijn wekker uitzetten, want ik vind dat geluid ontzettend irritant. Maar nu op een vakantiedag zet ik geen wekker, dus ik dacht aan dat ik straks op mijn hondje moet passen.
Waar ben je op dit moment? Ik zit aan mijn bureau, omdat ik aan me blog aan het werken ben. 
Single/Relatie? Ik ben single...
Wat zou je op dit moment graag willen? Ik wil eigenlijk dat iedereen op de wereld gelukkig en gezond is.
Waar ben je bang voor? Voor bijna alle insecten, zelfs voor lieveheersbeestjes!
Heb je je rijbewijs? Nee, want ik ben nog maar 13.
Nagellak of lipstick? Ik draag eigenlijk nooit lipstick. Maar nagellak maar al te graag! Dus nagellak.
Wat is je favoriete seizoen van het jaar? De zomer, omdat het zo lekker warm is en je shortjes aan kan. Want ik hou van shortjes!

Wil je ooit gaan trouwen? Ja, ik denk het wel. Lijkt me wel leuk!
Wat voor kleur haar/lengte heb je? Best lang donkerblond haar.
Welke kleding en/of make-up item wil je op dit moment heel graag? Uuhm, ik zou wel een liquid sant nagellakje van barry m willen.
Heb je tattoos/piercings? Nee, alleen oorbellen.
Draag je een bril? Nee
Wat is jouw perfecte pizza? Ik lust geen pizza..
Wat is je favoriete eten/drinken? Kofta! Ik denk dat vele van jullie niet weten wat dat is, maar het is heerlijk! Het komt uit griekenland.
Wat is je favoriete parfum? Heat van Beyonce die gebruik ik bijna elke dag, samen met Love more van Shirley May.
Wat is het laatste wat je kocht? De laatste keer dat ik had geshopt was gisteren. Ik had kleding en een super leuk jack bij de H&m gekocht. Een tas in de uitverkoop bij de v&d. En schoenen bij de C&a.
Wat deed je vanochtend om 8:00? Ik sliep toen nog, in de vakantie slaap ik zolang mogelijk uit!
Favoriete ijsje? Als je had gevraagd wat mijn favoriete magnum is had ik gezegd: tempetation. Maar dat is niet mijn favoriete ijsje. Ik hou van perenijsjes :)
Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op? Op een schooldag gaat om 6 uur de wekker, maar op een vrije dag slaap ik uit tot half 10.
Met hoeveel kussens slaap jij? Ik slaap met 1 kussen, om mijn hoofd op te leggen.
Ben je een ochtend of een avond persoon? Avond, vroeger had ik namelijk meestal een ochtendhumeur.
Ben je geordend of rommelig? Van allebei een beetje. Ik ruim alles netjes op, maar na een week is het al best een puinhoop.



Wat wil je op dit moment graag zien? Een zwembad, het is namelijk zo warm!
Ben je verlegen? Als je me langer kent dan ken je me als best druk. Maar als ik iemand voor het eerst ziet, kan ik een beetje verlegen zijn. (Maar daar komt langzamerhand verandering in!)
Heb je een accent? Nee. Ze zeggen allemaal wel dat ik een 'Gooische R' heb. Maar ik kom daar helemaal niet vandaan.
Heb je zussen/broers, hoe oud? Ik heb een tweelingbroer.
Hoe ziet jouw gemiddelde dag eruit? Omdat het nu vakantie is is het nu anders: Blogs bekijken, aan mijn eigen blog werken, foto's maken, hondje uitlaten, zwemmen en afspreken met vrienden. 

Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden!

xx 

1 opmerking: